ankieta

Komunikacja i współpraca - ankieta dla Przełożonego

W odniesieniu do poniższych obszarów bardzo proszę o ocenę poziomu kompetencji Pracownika biorącego udział w szkoleniu.
Poziom kompetencji jest odpowiedni/zadowalającyPoziom kompetencji wymaga rozwoju
Potrafi komunikować się w sposób jasny i precyzyjny
Prezentuje partnerską postawę wobec współpracowników
Chętnie pomaga innym (w tym osobom z innych działów) oraz dzieli się zdobytą wiedzą
Potrafi dobierać sposób komunikacji do adresata (style komunikacji, słownictwo) oraz kanał komunikacji względem sytuacji (e-mail, spotkanie, rozmowa telefoniczna itp.)
Jest świadomy swojego wpływu na innych i bierze odpowiedzialność za rezultaty wspólnej pracy
Radzi sobie z emocjami własnymi oraz rozmówców
Potrafi prowadzić efektywne spotkania
Podczas realizacji zadań zachowuje szeroką perspektywę wykraczającą poza stanowisko/zakres obowiązków (sprawdza wpływ swoich działań na inne obszary, przewiduje konsekwencje)
Potrafi udzielać innym informacji zwrotnej
Potrafi wyznaczać i monitorować stawiane cele